• Titulinis
  • Apie mus
  • Paslaugos
  • Naujienos
  • Naudinga žinoti
  • E-parduotuvė
  • Kontaktai
  • Lietuviškai
  • English
  • Русский

Mieli klientai, įsigaliojus naujiems reikalavimams, kviečiame susipažinti su apsilankymo klinikoje taisyklėmis:

Rekomenduojame atvykti tik vienam gyvūną lydinčiam asmeniui.

Apsilankymo metu privaloma dėvėti nosį ir burną dengiančias apsaugos priemones (jeigu neturite apsaugos priemonės, ją Jums suteiks mūsų registratūros darbuotojai)

Apsilankymo metu prašome laikytis saugaus, ne mažesnio nei 1 metro atstumo.

a 
+370 611 41596 Darbo laikas
logo
Pereiti į
Didmeninę prekybą
+370 611 41596 Darbo laikas
  • Titulinis
  • Apie mus
    • Veta
    • Komanda
    • Galerija
    • Partneriai
  • Paslaugos
    • Profilaktika
    • Terapija
    • Chirurgija
    • Laboratoriniai tyrimai
    • Instrumentiniai tyrimai
    • Paslaugų kainos
    • Veterinarijos vaistinė
    • Nuolaidų kortelės
  • Naujienos
  • Naudinga žinoti
  • E-parduotuvė
  • Kontaktai
  • lt
    • en
    • ru

VETA KLINIKA
Kalvarijų

Pr An T K P Š S
08:00 - 22:00 val.
08:00 - 19:00 val.
10:00 - 17:00 val.

VETA KLINIKA Savanorių

Pr An T K P Š S
09:00 - 20:00 val.
10:00 - 15:00 val.
Nedirbame

GrįžtiSklandus vizitas veterinarijos klinikoje. Trumpa atmintinė

  • Registracija vizitui

Planuojant vizitą į veterinarijos kliniką būtina užsiregistruoti paskambinus klinikos registratūros telefonu. Labai svarbu yra kuo tiksliau apibūdinti problemą: kas atsitiko, kada, kiek laiko tęsiasi ar blogėja būklė. Priklausomai nuo problemos ordinatorius užrašys pacientą pas reikiamos specializacijos gydytoją. Kaip ir žmonių gydytojai, veterinarijos gydytojai specializuojasi įvairiuose srityse: terapijoje, chirurgijoje, dermatologijoje. Mūsų klinikos registratūroje dirba veterinarijos gydytojai, kurie visada noriai pakonsultuoja visais rūpimais klausimais, pasiūlo patogius laikus vizitui. Jeigu vėluojama atvykti visada maloniai prašome pranešti apie tai paskambinus klinikos registratūros telefonu. Taip pat jeigu dėl kažkokiu priežasčių negalite atvykti arba pasikeitė Jūsų planai prašome apie tai perspėti. Atsitikus ekstra atvejui, taip pat rekomenduojame paskambinti į kliniką. Jeigu klinika turi galimybę priimti sunku atvejį, personalui reikia taip pat pasiruošti. Tokiais atvejais labai svarbi komunikacija tarp šeimininkų ir klinikos registratūros. Svarbu prisiminti, kad dėl klinikos ir gydytojų užimtumo, gali nebūti galimybės priimti paciento, todėl labai svarbu prieš atvažiuojant susisiekti su klinika.

  • Saugi kelionė į kliniką

Nepamirškite, kad reikėtų pasirūpinti augintinio saugumu kelionės į kliniką metu. Vis dar dažnai žmonės į klinikas atgabena kates ant rankų, pleduose. Katės privalo būti gabenamos specialiuose transportavimo narveliuose (dažnai vadinami „boksais“). Tai padės saugiai pasekti gydymo įstaigą, netrukdys vairuojant. Atkreipkite dėmesį, kad pasikeitus gyvūno įprastai aplinkai jis gali sustresuoti, išsigąsti pašalinio triukšmo, iššokti iš rankų, sužaloti jus ir galiausiai pabėgti. Todėl laikydami katę specialiame narvelyje, galite būti tikri, kad gyvūnas pasieks gydymo įstaigą saugiai, taip pat šis būdas apsaugos jūsų augintinį nuo nereikalingo streso. Kas yra ypatingai svarbu ligos atveju! Laisvai judantis šuo automobilyje kelia pavojų ne tik sau, bet ir kitiems eismo dalyviams. Nerekomenduojama leisti šuniui laisvai judėti po transporto priemonės saloną. Geriausia vežti narvelyje arba naudoti specialius saugos diržus skirtus keturkojams. Šunis į kliniką būtinai reikėtų atvesti su pavadėliu. Prieš vizitą patikrinkite ar antkaklis yra tinkamai užveržtas, ar pavadėlis tvirtai užsegtas. Ne kartą tenka matyti, kaip šuo staigiai sustoja, pasitraukia atgal bei išsineria iš antkaklio, bei pabėga nuo šeimininkų. Prisiminkite, kad yra didelė tikimybė, klinikos prieigose ar klinikos viduje galite sutikti kitų šunų ar katinų.

  • Pirmasis vizitas pas gydytoją

Veterinarijos klinikoje, kaip ir žmonių gydymo įstaigoje, yra užvedama paciento kortelė, kurioje įrašoma informacija apie gyvūno savininką bei apie pati gyvūną, taip pat vedama gyvūno ligos ir gydymo istorija, kuria pildo veterinarijos gydytojas. Būkite ramūs, mūsų klinikoje laikomasi visų asmens duomenų apsaugos taisyklių. Pirmasis vizitas pas gydytoją jaunam šuniukui/kačiukui yra naujas iššūkis, kitų gyvūnų kvapas, nepažįstami žmonės. Tam, kad būtų įmanoma sumažinti streso lygį geriausia su savimi turėti mėgstamų skanėstų gyvūnui ir už gerą elgesį klinikoje gyvūną paskatinti. Pirmo vizito metu svarbu nepamiršti šių dokumentų: gyvūno įsigijimo – perdavimo sutarties, kilmės dokumentų, gyvūno ženklinimo dokumentų (jie būtini norint perregistruoti gyvūną), vakcinacijos pažymėjimas arba gyvūno augintinio pasas (jei turi). Taip pat norint ženklinti ar perregistruoti gyvūną, savininkas turėtų nepamiršti savo asmens dokumento.

  • Profilaktinė apžiūra\vizitas skiepams

Skiepams bei profilaktinėms apžiūroms, taip pat rekomenduojame registruotis, kad atėjus su gyvūnu nereikėtų laukti kol gydytojas atsilaisvins. Skiepytis reikėtų atvykti su sveiku gyvūnu, dieną iki kurios galioja skiepas arba kelios dienos ankščiau, o prieš vizitą skiepams svarbu nepamiršti prieš 10-14 dienų gyvūnui suduoti preparatus nuo kirminų (gausiai kirminais užsikrėtusiam gyvūnui nesusidarys imunitetas ligoms dėl kurių skiepijama). Vyresnio amžiaus gyvūnams rekomenduojama kartą metuose atlikti profilaktinius kraujo tyrimus.

  • Vizitas ligos atveju

Ligos atveju svarbu papasakoti kiek įmanoma daugiau informacijos apie gyvūno būklę, laikymo sąlygas, maitinimą, kada atsirado ligos simptomai. Labai svarbu, kad vizito metu būtų žmogus, kuris daugiausiai rūpinasi gyvūnu arba žinotų apie jo būklę. Taip pat tuštinimosi ar šlapinimosi sutrikimų atvejais gali būti pravartu turėti išmatų ar šlapimo mėginį.

  • EU paso išdavimas ir vizitas prieš kelionę

Prieš keliaujant į užsienį svarbu iš anksto pasidomėti kokie yra reikalavimai važiuojant su gyvūnu į jūsų pasirinktą šalį. Bendri reikalavimai: gyvūnas turi būti ženklintas, tą pačią dieną arba po to paskiepytas nuo pasiutligės (skiepijamas gyvūnas turi būti 3 mėn. amžiaus arba vyresnis)  ir po skiepo kelionės dieną praėję daugiau nei 21 diena, bei dieną prieš išvykstant su gyvūnu reikia atvykti apžiūrai  prieš kelionę (Svarbu nepamiršti gyvūno augintinio paso!). EU pasas yra išduodamas ženklintiems gyvūnams gimusiems Europos Sąjungoje.

  • Prieš operacijas ir kitas procedūras

Prieš visas operacijas ar kitas procedūras atliekamas su sedacija ar narkoze rekomenduojama apie 10-12 val. gyvūno nemaitinti (tai ypač svarbu dėl to, kad naudojami vaistai gali sukelti pykinimą ir pamaitintam gyvūnui atsiranda užspringimo rizika). Dėl pasiruošimo procedūrai visais atvejais rekomenduojama pasitarti su registratūroje dirbančiais gydytojais ar procedūrą paskyrusiu gydytoju.

  • Po operacijos

Pirma para po operacijos yra itin svarbi, todėl reikėtų atkreipti dėmesį į gyvūno savijautą. Svarbu po operacijos gyvūno nemaitinti (10-12 val. po operacijos jei kitaip nenurodė gydytojas), gyvūną laikyti šiltai, vengti aktyvių žaidimų ir ilgų pasivaikščiojimų, leisti gyvūnui pabūti ramiai, pamiegoti, jo aukštai neguldyti ( pvz. ant lovos), nes gyvūnui gali būti sutrikusi koordinacija. Jeigu kyla įtarimų dėl gyvūno būklės nedelsiant kreiptis į kliniką.

  • Dažniausiai daromos klientų klaidos

Nesikreipiama į gydytoją pastebėjus pirmus ligos simptomus, nesilaikoma profilaktikos (skiepai, nukirminimas, apsauga nuo erkių ir blusų, vyresniame amžiuje nėra atliekami profilaktiniai kraujo tyrimai), nepasitarus su gydytoju gyvūnams duodami žmonėms skirti vaistai (ypač toksiški yra vaistai nuo uždegimo, tačiau net ir gyvūnams ir žmonėms skirtų vaistų dozavimas ženkliai skiriasi, todėl neteisingai dozuojant gali pakenkti gyvūnams), nesilaikoma gydytojo nurodymų dėl gyvūno priežiūros ir vaistų naudojimo.

  • Kliento ir veterinarijos gydytojo komunikacija

Mūsų klinikos pacientai – gyvūnai, o klientai – gyvūno šeimininkai. Rūpinamės savo pacientų sveikata bei gerove, taip pat visada siekiame, kad gyvūno šeimininkas būtų patenkintas. Todėl ypatingai  yra svarbi komunikacija tarp gydytojo ir kliento. Nuolat tobuliname klientų aptarnavimo kokybę, kad tiek klientas, tiek pacientas jaustųsi patogiai. Jeigu Jums kyla klausimų, drąsiai klauskite Jūsų veterinarijos gydytojo!

 

© VETA, 2020

Susisiekite
ipad
Padidinti žemėlapį
VETA KLINIKA Kalvarijų
Adresas: Kalvarijų g. 62, Vilnius
Telefonai: +370 611 415 96
+370 5 275 4196
El. paštas: klinika@veta.lt
Klinikos
darbo laikas:
Pr An T K P Š S
08:00 - 22:00 val.
08:00 - 19:00 val.
10:00 - 17:00 val.
VETA KLINIKA Savanorių
Adresas: Savanorių pr. 176, Vilnius
(Norfa Bazė, įėjimas iš lauko pusės)
Telefonai: +370 611 415 96
+370 5 275 4196
Tiesioginis numeris:
+37067705503
El. paštas: sava.klinika@veta.lt
Klinikos
darbo laikas:
Pr An T K P Š S
09:00 - 20:00 val.
10:00 - 15:00 val.
Nedirbame

UAB Veta Klinika
Įmonės kodas 305464979
PVM mokėtojo kodas LT100013015910
Atsiskaitomoji sąskaita LT307044090100018148
Bankas AB SEB bankas
Banko adresas Gedimino pr. 12, LT-01103 Vilnius, Lietuva
Banko kodas 7044
SWIFT kodas CBVILT2X   

Draugaukime
  • Titulinis
  • Apie mus
  • Paslaugos
  • Naujienos
  • Naudinga žinoti
  • E-parduotuvė
  • Kontaktai

© 2021 Veta.lt visos teisės saugomos
Svetainė sukurta: EVO MEDIA

Priklausome Agrikos Grupei agrika